štvrtok 27. decembra 2012

VIANOCE, VIANOČNÉ STROMČEKY A DARČEKY


Nové strieborno-biele gule, ktoré som urobila tento rok pre moju sestru Martu   už pred Štedrým dňom zdobili  ich stromček

My sme po piatich rokoch mali znovu umelý vianočný stromček. A keďže bol vysoký 1,80 m a veľmi hustý, moje vianočné ozdoby, ktoré som vyrábala by sa na ňom úplne stratili. Keď sa hovorí, že obuvníkove deti chodia bosé, je to pravda. Aj ja nemám čas urobiť si dostatok ozdôb na stromček. Mám ich stále menej a menej, lebo vždy ešte nejaké rozdám pred Vianocami a tiež aj počas roka. No tak som tento rok použila kúpené vianočné ozdoby červené a zlaté. Myslím, že sa mi vydaril, a verím, že sa dostanem niektorý rok aj k tomu, aby som si naň urobila dostatok ozdôb.

Pred vianocami som ešte dorábala nejaké darčeky na objednávku, no nechcela som ich zverejniť, aby náhodou neboli odhalené. Dúfam, že všetci odbarovaní boli spokojní so svojim darčekmi a že im budú ešte dlho slúžiť.
 
 
 
 
 
Vianoce sú za nami a blíži sa Silvester a Nový rok 2013. V novom roku prajem všetkým, ktorí navštívili a navštívia  môj blog počas roka, aby bol ten nový rok lepší ako predchádzajúci, veľa zdravia, šťastia a  tým, ktorí musia stále niečo robiť a vymýšľať veľa tvorivej sily a mnoho dobrých nápadov.
bachovka