nedeľa 10. marca 2013

TOKYO QUILT 2013

V auguste som na stránke Katky - modernpatchwork našla výzvu na odoslanie bloku do Tokya. Keďže som mala blok, ušitý a nepoužitý už asi rok a  hodil sa k téme, poslala som ho. Tento týždeň Katka zverejnila link na všetky quilty, ktoré boli z blokov ušité. Bolo ich 89. Hľadanie blokov bolo dosť ťažké ale potom som zistila, že keď sa klikne na quilty, objavia sa mená, kto blok ušil. A potom už hľadanie išlo ľahšie. Ja som svoj blok našla. Je v štvrtom rade kruhov.




Katka posielala svoj blok tiež, no v žiadnom quilte sa nenašiel. Tak sa asi cestou niekde stratil. Dúfam, že sa nedá odradiť a budúci rok sa zúčastní znovu. Bloky poslali aj viaceré dievčatá zo Slovenska, takže sme v Tokyu mali niekoľkonásobné zastúpenie. Ak si chcete pozrieť všetkých 89 quiltov, stačí kliknúť sem.

1 komentár:

  1. :) Jarka, určite sa nenechám odradiť! Už sa teším na vyhlásenie novej témy :)

    OdpovedaťOdstrániť